Afspraken en contracten

Ik kom bij u langs voor een intake/kennismakingsgesprek. In dit gesprek proberen wij de hulpvragen die er zijn helder te krijgen en spreken we af op welke manier we hier mee aan de slag gaan. Voor de begeleiding wordt er een handelingsplan opgesteld.

Na afloop van de geleverde begeleiding/ zorg  tekent u voor een akkoord een uren briefje. Volgens afspraak zal periodiek gefactureerd worden, de factuur u overmaakt naar Bonsai Zorghelpers.

Klachtenbehandeling

Bonsai Zorghelpers wil graag uw mening horen over de geboden zorg en dienstverlening, ook als u een keer niet zo tevreden bent. Zo geeft u ons de kans om iets te verbeteren en het vertrouwen te herstellen. Aarzel niet om uw klacht aan ons te vertellen. Door er samen over te praten, kunnen we aan een oplossing werken. Ons doel is helder: we willen graag dat ú tevreden bent.

Een klacht waarover? 

U kunt een klacht indienen als u zich niet juist behandeld voelt of als u het niet eens bent met een besluit.

De klacht kan gaan over het gedrag van de organisatie, maar ook over het gedrag van medewerkers, vrijwilligers of anderen die voor Bonsai Zorghelpers werken.

Wat wilt u bereiken? 

Het is goed om van tevoren te bedenken wat u wilt bereiken met uw klacht.
Wilt u excuses van een medewerker?
Wilt u voorkomen dat de situatie zich herhaalt?
Of wilt u dat er naar uw kant van het verhaal wordt geluisterd?

Bij wie kunt u terecht?

Bespreek uw klacht rechtstreeks met degene die de oorzaak is van uw onvrede.
Ook de verantwoordelijke leidinggevende kan u daarbij helpen. Zo krijgen de betrokkenen de kans iets te verbeteren of te herstellen.